Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Onze nieuwe Opel Corsa bevalt uitstekend. Het is een comfortabele wagen en de Bi-Fuel versie maakt autorijden ook nog voordeliger dan voorheen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Er bleek vanaf fabriek een oudere kaartversie in het navigatiesysteem te zitten maar na dit gemeld te hebben, is dat binnen enkele dagen snel verholpen. Jullie telefoniste belde dat een nieuw SD-kaartje was binnengekomen en later die dag leverde jullie chauffeur deze aan huis af, klasse!

Twee weken geleden hoorden we tijdens het remmen een vreemd geluid bij de rem linksachter. Ik heb toen op zaterdagmorgen jullie gebeld en werd keurig doorverbonden met de chef werkplaats en die wist het probleem te herkennen en gaf ook de oplossing. Door het strak aantrekken van de handrem is in het begin zo dat de remvoering (oid) iets ingedrukt wordt en bij remmen ongelijk aangedrukt wordt en dat geluid opgeleverd. Door even de handrem aan te trekken bij het wegrijden "slij(p)t" het weer weg. Inderdaad, probleempje opgelost. Ik ben zeer te spreken over deze snelle wijze van assistentie, goede support!

Dus nog twee redenen om zeer tevreden te zijn, zowel met de Opel Corsa als met Van Mill als dealer. Onze complimenten.

Snelle reactie en afhandeling van vragen

Score voor Autobedrijf Van Mill: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja