Bloem

NIET HIER VERZEKEREN! Ze proberen je af te zetten.

Zowel telefonisch as schriftelijk toegezegd gekregen dat een hotelovernachting door de reisverzekering vergoed zou worden. Claim netjes ingediend, maar na afloop willen ze 4 maanden later (claim zou binnen 30 dagen behandeld worden) dat ik een extra bewijsstuk lever waarvan ik aangeef dat ik niet weet hoe ik hier na zo'n lange tijd nog aan kan komen. Zelfs aangegeven dat ze de garage mogen bellen, die kunnen bevestigen dat de camper daar gestaan heeft. In 5 min. kan dit probleem zijn opgelost, maar ze willen gewoonweg niet uitbetalen.

Ik ben van mening dat een extra bewijsstuk dan ook binnen de 30 dagen opgevraagd had moeten worden, maar verzekering zal vermoeden dat ik als consument een verzekeraar niet aanklaag. Nu dreigen ze niet uit te betalen waar ik recht op heb.
Klanteservice ongelovelijk onvriendelijk, Jon Kalsbeek en Eric Frankfort zijn beide blijkbaar bereid dit pad zo te bewandelen, liever dan toe te geven dat ze binnen de eerste 30 dagen om extra bewijs hadden moeten vragen. Schandalig!

Ik blijf wachten op uitkering

Score voor Aveco camper-, caravan- en tenttrailerverzekeringen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Reis- en Camper verzekering