Gelukkig heb ik maar 1 keer gebruik hoeven maken van uw schade afdeling. Uw contactpersoon was zeer benaderbaar en stond open voor al mijn vragen.
Met uw keuze van de schade afhandelaar de Jong uit De Zilk was is minder tevreden. Ik heb dat bedrijf ervaren als zeer klant onvriendelijk en weinig efficiënt. Ik moest lang wachten voor de reparatie gedaan kon worden omdat al hun externe schade bedrijven niet meer voor hen wilde werken. Uit eindelijk heb ik zelf een schadebedrijf in Nw-Vennep kunnen vinden die die de schade, na overleg met uw afdeling schadeafhandeling., heeft hersteld. Maar de financiële afhandeling verliep nog via De Jong. Daar moest ik nog €150,-- afrekenen i.v.m. eigen risico of i.d.. 28 november jl kreeg ik bericht van uw medewerker dat hij van plan was om het schadebedrag uit te keren aan de hersteller. De schade was veroorzaakt op 22 september 2021. Dit betekend dat het afhandel traject 14 maanden heeft geduurd. Lijkt mij erg lang voor een relatief makkelijke schade geval. Mijn advies is om te stoppen met de "verplichte schade afhandelaar" omdat dit systeem alle concurrentie uitschakelt en de verplichte afhandelaar niet meer zijn best hoeft te doen om de klant naar tevredenheid te helpen. En ik zou zo wie zo stoppen met De Jong in de Zilk omdat zij de schade aan een buscamper niet zelf kunnen repareren en dus afhankelijk zijn van andere bedrijven.
Vriendelijke groet, Leo Tates.

Score voor Aveco camper-, caravan- en tenttrailerverzekeringen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Evaluatie schademelding