Betrokkenheid

Karin Pluym

Jouw webwinkel sprak me erg aan doordat hij er netjes, verzorgd en overzichtelijk uit zag.
Het fijne vind ik het persoonlijk contact en dat je dan een speciale Bach Bloesem Mix kan bestellen.
Heel er fijn en vertrouwd om zo zaken te kunnen doen.

Wat vond je van de vragenlijst (als je deze hebt ingevuld) ?

Onze samenwerking en persoonlijke correspondentie heb ik als heel erg klantvriendelij en zeer betrokken ervaren.
De vragen die me naderhand nog te binnen schoten werden ook vrijwel meteen beantwoord.

Ook de manier waarop ik de 2 mixen die samengesteld waren voor mijn 2 hondjes werden erg snel bezorgd.
De volgende dag bereid en de dag erna al op kunnen haken bij Bruna waar ik er voor gekozen had om het te laten bezorgen.

Het pakketje leek net een cadeautje, geen gewoon kartonnen doosje maar, een gekleurd groen doosje aangepast aan de kleur van het logo, de tape waar het pakketje mee dicht gemaakt was droeg ook het logo van de webshop.
De flesjes met Bach Bloesem Mix waren beiden apart verpakt in gerimpeld karton en zaten ieder nog eens apart verpakt in een leuk zakje met een koordje waar ook het logo op stond.

Er zat een kaartje bij waarop stond hoe te gebruiken en nog de nodige informatie.

En omdat ik het net voor Kerst had besteld waren de Bach Bloesem mixen nog eens netjes ingepakt in een leuke kerstenvelop met daarop een stickertje prettige feestdagen en een gouden Engeltje erop geplakt.
Bovenop de verpakking las nog een laagje met opgevulde lucht plastiek, er kon op die manier echt niets mis gaan met de verpakking en de inhoud.

Het voelde als of je jarig was en een cadeautje uit mocht pakken, aan ieder detaille was gedacht!!!

Score voor Bach Bloesem Mix van Greetje: 5/5