Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Karin Vree

Siem Gitsels heeft bij ons een complete renovatie van de badkamer uitgevoerd. Vanaf het eerste gesprek was het prettig samenwerken. Er werd goed geluisterd naar onze ideeen en ook kwamen ze zelf met mooie opties. Wij wisten zelf goed wat we wel en niet wilden en daar hebben ze heel goed naar geluisterd en kwamen ze met voor ons betaalbare mogelijkheden. Alles heeft geresulteerd in een prachtige en unieke badkamer, geheel naar onze smaak.

Ze luisteren heel goed naar de wensen van de klant. Verder is het heel prettig dat van begin (bespreken hoe en wat) tot eind (plaatsing badkamer) alles onder 1 dak zit. Van planner tot loodgieter tot stukadoor hebben ze in huis, dus alles wordt goed op elkaar afgestemd. Tot slot gaat alles in overleg en keuzes worden goed overlegd ook nog tijdens het proces.

Op het moment dat wij bij hun aanklopten was er nagenoeg geen showroom. Omdat wij zelf al onderzoek hadden gedaan naar wat er was en wat we mooi vonden konden we bij hun wel gelijk aan de slag. Wij hebben bij Siem Gitsels geen assortiment kunnen zien. Ik weet dat ze nu een nieuwe showroom aan het bouwen zijn, dus in de toekomst zal dit "beter" zijn. Verder hebben we aan het begin ons budget ongeveer aangegeven en onze wensen. Toen de eerste offerte kwam was die zoveel hoger dan aangegeven dat dat echt even afschrok. Het was misschien wel even prettig geweest om vantevoren aan te geven dat bij deze wensen een ander budget hoort (of iets dergelijks). Uiteindelijk hebben we daar wel goed over kunnen praten en zijn beide partijen tevreden de deur uitgegaan. Ze hebben erg hun best gedaan om zowel aan de wensen als aan ons budget te voldoen.

Score voor Je Baden+ badkamerspecialist: 5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja