Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Alex

Nooit, maar dan ook nooit hierheen gaan, 1 grote misleiding dit *piep* bedrijf.

Je belt eerst vrijdag 11 oktober op hoeveel je nodig heb en dat het 21 of 22 oktober gelegd moet worden in verband met verhuizing omdat je van de woningbouw maar een maand termijn heb wordt vervolgens aan de telefoon gezegd dat de gekozen vloer voor het aantal oppervlak tussen 700 en 800 gaat kosten en dat als we dan maandag 14 oktober naar de winkel kwamen in vriezenveen, wat dus bijna anderhalf uur rijden is!!!!, dat dit zo geregeld kon worden, nou dan zijn we dus daar op maandag 14 okotber en dan blijkt dat de totale kosten inclusief ondervloer plinten en het laten leggen bijna op 2000 Euro!!!! uitkomt, ja dat wordt van te voren niet aan de telefoon gezegd, en ook nog dat het leggen pas op ze vroegst na 28 oktober kan, dus dat is dan al de tweede belofte die ze dan breken!!!! na ineens ruim een dubbele prijs aan te smeren!!!, PURE MISLEIDING DUS!!!!! je wordt hier blij gemaakt met een dode mus

mochten jullie dit lezen van bebo, oplossing is de gekozen vloer te laten leggen voor het telefonisch afgesproken bedrag op de telefonisch toegezegde datum wat dus gezegd was dat dat mogelijk zou zijn!!!

Reactie Bebo Parket:

Beste Alex,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via klantgeluk@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.
Team BeBo Vloeren

Score voor Bebo Parket: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: