Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Bebo parket

Geweldig!
We hadden via internet gezocht naar een betrouwbare en goede kwaliteit laminaat bedrijf en kwamen al snel bij bebo.
Mijn man en ik kwamen binnen in het bedrijf en werden meteen vriendelijk ontvangen. Ook werd er meteen koffie thee of wat anders te drinken aangeboden. We werden meteen weg wijs gemaakt naar het laminaat. Daar konden we rustig bekijken wat we mooi vonden en toen we wat meer informatie wilden was er ook al snel een zeer vriendelijke verkoper die al onze vragen kon beantwoorden. We kwamen er samen uit en de formulieren werden ingevuld. We werden door gestuurd naar de administratie terwijl de vriendelijke verkoper een staaltje laminaat pakte zodat we thuis alvast een idee konden krijgen wat we straks in huis krijgen. De jonge dame van de administratie kon een datum wanneer het ons uit komt vertellen en vertelde waar en wanneer we de vloer kunnen ophalen. We kregen een kaart mee die we in het begin konden inleveren en kregen een heel leuk presentje mee en ook nog wat drinken voor onderweg. We stonden buiten keken elkaar aan en zeiden tegelijk GEWELDIG! Wat een service, wat een aardige mensen en wat zijn we fijn geholpen.
We raden het iedereen aan om hier je nieuwe vloer te kopen of gewoon eens binnen te lopen om ook te ervaren wat wij vanmiddag hebben ervaren.

Reactie Bebo Parket:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!
Uw foto’s zijn geld waard, dus wacht niet langer! 💰
Team BeBo Vloeren

Score voor Bebo Parket: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: