B&B Slaap Lekker

Ervaringen van een startende B&B

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De formule is simpel: betaal een jaarlijks bedrag voor de zichtbaarheid op het platform en het geld voor de boekingen is voor jezelf. Natuurlijk is de website lang niet zo groot als 'de grote jongens' (Booking, AirBnB, ...) maar dit eenvoudige concept maakte dat we onze B&B eerst hier plaatsten. Een maand later ook op Booking.

Maar het mooie is: we hebben in twee maanden al 13 boekingen via Bedandbreakfast.nl gehad, en nog maar eentje via Booking. De mensen weten ons goed te vinden via deze dienst. Heel blij mee!

De online eigenaren-omgeving wijst zich vanzelf. Je kunt ook met je telefoon op de eigenaren-site inloggen maar dan is de ervaring minder prettig. Soms krijg je een 'telefoon-layout' maar bij sommige pagina's wordt het ineens 'desktop-layout' (heel kleine lettertjes).

Nog een klein minpuntje: wij kunnen wel instellen dat kinderen minder kosten dan volwassenen. Maar bij het boeken kun je het aantal kinderen niet opgeven. Dus geven sommigen ze op als volwassenen (de prijs klopt dan niet) of ze vermelden de kinderen in de opmerking (dan klopt de prijs ook niet). Volgens mij kunnen de gasten bij het boeken ook nergens vinden dat er een kindertarief geldt... Het gaat meestal wel goed, omdat er direct met de gasten gecommuniceerd kan worden (pluspunt!). Maar echt handig is het niet.

Hoe dan ook: de site heeft ons in twee maanden tijd al veel boekingen bezorgd. En ze blijven maar komen. Dus wij zijn er blij mee!

Score voor Bedandbreakfast.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: