Mevr. Senden

Al een aantal verborgen parels ontdekt

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Mede dank zij de website heb ik al een paar mooie verborgen parels in Nederland mogen ontdekken. Prachtige plekjes, die ook met het openbaar vervoer goed te bereiken waren en waar we gastvrije mensen aantroffen die ons goed verzorgden. Ook met een beperkt budget is het voor ons mogelijk om in eigen land leuk vakantie te kunnen vieren, de filters in de website m.b.t. het prijspeil zijn daarbij zeer behulpzaam. Via jullie site heb ik al veel adressen ontdekt, die nog op mijn bucketlist staan. Dit jaar ga ik er ook alleen op uit, ook weer voor een betaalbare prijs en daar ben ik heel blij mee. Zonder jullie site had ik deze adressen niet zo makkelijk gevonden.
Het systeem werkt ook goed, een vrijblijvende reservering sturen en de reactie van de eigenaren komt ook altijd heel snel. Ik ben tot nu toe ook nog niet teleurgesteld geweest in de kwaliteit van de gastadressen. Ook de foto's geven een goede indruk.
De recensies van de andere gasten zijn ook heel waardevol, ook daar kijk ik altijd naar voordat ik ga boeken.
Ik heb verder geen suggesties voor verbetering, ik ben erg tevreden, ga zo door.

Score voor Bedandbreakfast.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: