Duinberk

Kan echt veel beter. Veel gemiste kansen

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

1/ Je zou willen dat B&B.nl een volwaardig tegenhanger zou zijn van booking.com. Maar zij komt niet eens in het rijtje aanbieders bij google. Dat is zo verschrikkelijk jammer want daarmee ontneemt zij zowel de B&B's als de latente bezoekers een kans om voor minder geld te boeken.
2/ Ook kiest zij er voor om geen kamertypes te doen maar uitsluitend kamers. Dat werkt niet met de channel manager.
3/ En waarom neemt zij niet bedandbreakfast.de over? Daar liggen echt enorme kansen.
4/ Waarom nu dat onderscheid tussen direct boeken waar je %-ueel moet betalen en de extra opgeworpen hobbel van verzoek tot reservering. Jammer jammer jammer

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Duinberk,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer dat onze website niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. We werken dagelijks hard om de online positie zo goed mogelijk te houden. Uiteraard staan we open voor feedback en nemen dit altijd graag mee.
Op Bedandbreakfast.nl heeft u enkel de mogelijkheid om te werken met reserveringsaanvragen. Hier wordt geen % per boeking ingehouden, deze mogelijkheid bieden we enkel op Bedandbreakfast.eu. Uit een onderzoek wat we afgelopen jaar gehouden hebben, bleek dat het werken met reserveringsaanvragen toch nog een erg geliefde manier van werken is.
Mochten wij u verder kunnen helpen met uw vermelding op Bedandbreakfast.nl, laat het ons dan weten via het contactformulier op onze website.
Team Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: