B&B | CharmeHotel CubaCasa

Maak de boekingstool voor jullie klanten (de aangesloten b&b's) en niet voor Bed and Breakfast.nl

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

B&B's die bij jullie zijn aangesloten willen (a) een gevoel krijgen waar hun gasten vandaag komen, via welke kanalen bedoel ik dan. Dat kan heel belangrijk zijn. Nu ontvangen wij in onze mail hetzelfde bericht als we van Bed and Breakfast Nederland ontvangen. Zo kunnen wij onze marketing niet toespitsen op noodzakelijke te nemen acties! Onder meer om de eigen site te verbeteren. Dat is nu niet zo! En (b) de icoontjes die potentieel gasten te zien krijgen moeten door de gastgever per kamer zelf kunnen worden geselecteerd. Zo heeft een van onze kamers bijvoorbeeld een sauna, maar dat icoontje staat er bijvoorbeeld niet bij. En ten slotte (c ): het is onhandig dat jullie al bij voorbaat in de tool zetten dat de toeristenbelasting inclusief is en dat het ontbijt is inbegrepen. Wij hebben de omvang van een b&b. Zijn zo ook begonnen, maar beschikken wel over een hotelvergunning in Den Bosch. Onze voorwaarden zijn daarop afgestemd. U moet uw klanten zelf de mogelijkheid geven, dmv een invullijstje wat de samenstelling van de tool wordt.

Verder zijn we heel tevreden over uw dienstverlening.

Score voor Bedandbreakfast.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: