Peter en Natascha

Nachtje met de Motor

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Bij aankomst in Puth, werden we al hartelijk onthaald door de eigenaresse, Sonja. De motor kon achter op het binnenterrein gestald worden achter een hek. Wel zo veilig, dus.
Daarna werden we meteen naar de kamer geleid. Het is een mooie grote B&B en de kamers bevinden zich op de bovenste verdieping. Even wat trappen op, maar totaal geen belemmering voor ons.
Wij hadden kamer 1, volgens Sonja dan nog de "minste" kamer, maar wat een prachtige nette en sfeervolle kamer!

Helemaal compleet met eigen douche en toiletruimte. Daarbij een TV, zitje en ook nog een airco op de kamer, die meteen aanging, want het was er vrij warm.
Na uitleg van wat huishoudelijkheden hebben we ons heerlijk vermaakt.

Het dorp Puth is niet erg toeristisch, om het maar zacht uit te drukken. Naast het café wat onder de B&B is gelegen bestaat er nog een cafetaria en een GrandCafe.
Uiteraard kun je ook even naar Geleen rijden wat slechts 5 kilometer verwijderd is. Wij gingen voor het GrandCafe.

Na het eten een prachtige wandeling gemaakt door de omgeving van het dorp. Je zich echt op de rand van een plateau wat op 180 meter hoogte is gelegen. Mooie vergezichten en glooiende akkers. Bij terugkomt bij de B&B werden we direct herkend door Hub, echtgenoot van Sonja. Omdat het zulk lekker weer was streken we neer op het kleine terras voor de deur. Een Roseetje en een Tripple bier, alles is voorradig.
Omdat het zo goed beviel hebben we nog geprobeerd een extra nacht bij te boeken, maar helaas zat alles al vol.

De volgende ochtend kregen wij zoals overlegd het ontbijt om 09.30 op de kamer geleverd. Heerlijk uitgebreid met verse producten in een leuke mand. Meer dan genoeg en koffie/thee kan je pakken op de gang bij de kamers.

Helaas moesten we dus gaan, maar we komen zeker nog eens terug. Wat een lieve mensen, mooie B&B en heerlijke omgeving.

Bedankt Sonja en Hub, ga zo door met jullie leuke B&B

Misschien een tip, een eenvoudige maaltijd voor jullie B&B gasten aanbieden, op voorhand te bestellen. Er is namelijk weinig anders in Puth.

Voor de rest alleen maar complimenten.

Groetjes Peter en Natascha

Score voor Bedandbreakfast.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: