nee, nee,nee noch meer spam

Dit was niet de bedoeling bij het boeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik reserveer bij voorkeur rechtstreeks bij een b&b enz.. Ik kom terecht bij een "organisatie" (nou ja, ik mijd bewust booking enz site's). Nu als de eigenaar ervoor kiest om via een overkoepelende organisatie te werken, dan is dat hun keuze en ik boek. Tot daar aan toe, MAAR ik klik op de privacy regels van dat bedrijf, doch heb ik een login en een paswoord nodig. Dus niets kunnen lezen, krijg ik toevallig (?) de week erna een hoop spam (niet van die bitcoin, penisverlenging en andere vage troep), wel gerichte (op naam) reclame van bedrijven uit de heel ruime omgeving ivm isoleren en andere huis/tuin werken. Vrolijk wordt ik hier niet van.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste,
Wat jammer dat u het gebruik van onze website niet als positief heeft ervaren. Graag zou ik wat dingen uitlichten waar wij ons niet helemaal in kunnen vinden. Ons privacystatement is namelijk altijd te openen en staat onderaan de website duidelijk vermeld. U heeft hiervoor géén inloggevens nodig. Als gast kunt u momenteel ook niet inloggen. Dit is enkel voor B&B-eigenaren mogelijk. Zoals in ons privacystatement te lezen is, worden uw gegevens alleen gedeeld met partijen die verbonden zijn aan de afhandeling van uw reserveringsaanvraag. In uw geval is dat de B&B-eigenaar. De spam partijen die u aangeeft worden niet door ons aangeschreven en komen ook bij ons niet bekend voor.
Mocht u over bovenstaande nog vragen hebben, schroom dan niet om contact op te nemen via het contactformulier op de website.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: