A. van der Ven

Gerichter zoeken

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Deze week veel b&b bezocht. Eigenlijk was alleen Brabant de hoofdzaak,echter bij veelvuldig zoeken kreeg ik van heel Nederland b&b's die ik niet zocht.

En vaak geven b&b's foto's door van onzinnige dingen, b.v een boom of een tafeltje met wat snuisterijen er op.Ik wil graag de kamers van binnen zien waar ik terecht kom!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste A. Van der Ven,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Normaliter wanneer er wordt gezocht op Noord Brabant, zal er geen accommodaties buiten Noord Brabant in het zoekresultaat moeten verschijnen. We begrijpen dat dit frustrerend is, wanneer u dit wel te zien krijgt.
Wat betreft de foto's van de B&B's, deze worden door de B&B-eigenaren zelf aangeleverd. Uiteraard hebben we daar een aantal richtlijnen voor, waar eigenaren zich aan moeten houden. Natuurlijk begrijpen we dat het voor gasten fijner is, om meer foto's van binnen in de accommodatie te zien, daar stimuleren we eigenaren ook op. Wilt u de naam van de betreffende accommodatie daarom nog aan ons doorgeven via het contactformulier op onze website?
Alvast bedankt!
Sharon - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: