Peggy

Prima website met wat aandachtspuntjes

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De omschrijving van de accomodaties zou wat uitgebreider mogen. Als er 4 foto's van een kamer zijn, is het zonde als er 1 met een zeepbakje en 1 met een close up van een lamp zijn, dan weet je nog niet veel.
Verder heb ik 3 accomodaties aangeschreven en slechts van 1 aclntwoord na 24 uur.. niet zo klantvriendelijk.
Het is wel fijn om gauw te kunnen zien welke B&Bs er zijn, al klopt de beschikbaarheid ook vaak niet.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Peggy,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vinden het erg vervelend dat u maar bij één van de drie aanvragen een late reactie heeft gekregen. We begrijpen dat dit erg frustrerend moet zijn geweest. Normaliter kunt u binnen 24 uur een reactie van de B&B-eigenaar verwachten. Wilt u via het contactformulier op Bedandbreakfast.nl aan ons doorgeven bij welke B&B's u deze ervaring gehad heeft? Dan kunnen wij hierover contact opnemen met de B&B-eigenaren om hen hierop aan te spreken en alsnog eventueel zo snel mogelijk duidelijkheid over de status van uw aanvragen te krijgen.
Wij zullen uw suggestie betreft de omschrijving en foto's zeker meenemen in onze overwegingen voor het verbeteren van de website. Echter blijft het altijd de keuze van de eigenaar welke foto's zij graag willen laten zien.
Onze excuses voor het ongemak.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: