Miejan

Zoeken blijft vaak hange

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Ik heb meerdere keren opgemerkt dat zoeken vast blijft hangen of dat er geen resultaten komen na een zoekopdracht. Op het moment dat je een locatie ziet in het overzicht, is het fijn als je al de foto’s zou kunnen zien, zonder dat je de locatie aanklikt, dat werkt nu helaas niet, dan moet je weer terug naar je zoekresultaten en dat gaat dan soms ook mis en zijn onnodige handelingen. Uiteindelijk lukt het allemaal wel, maar er zijn wel veel onnodige klik momenten.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Miejan,
Hartelijk dank voor het toevoegen van uw feedback. Wanneer er geen resultaten komen uit een zoekopdracht betekent dat, dat er helaas geen beschikbaar aanbod is. Wanneer u een B&B aanklikt in het zoekresultaat, opent deze pagina in een nieuw tabblad. Op deze manier kunt u verschillende B&B's open laten staan en met één klik weer terug naar het zoekresultaat, omdat dit tabblad open blijft staan.
Wij zullen uw suggestie omtrent de foto's in het zoekresultaat meenemen. Hartelijk dank hiervoor.
Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten via het contactformulier op de website.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: