H Brands hoezo huisregels accepteren

Eerste ervaring

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Voor het eerst een boeking gedaan via dit platform. Wellicht ook voor het laatst want wat is dit een uitermate gebruiker onvriendelijke manier van boeken. Na akkoord van de verhuurder weer terug naar het platform om te bevestigen terwijl dat nergens (duidelijk) staat. Nee, dit is niet de manier waarop vandaag de dag digitaal gebpoekt gaat worden. Mijn booking gelukkig wel kunnen regelen , maar dit platform zal ik niet verder adviseren bij vrienden en kennissen . Wil dus eigenlijk geen ster en ook geen halve ster ( zie hieronder) aanbieden , maar ook dat moet dus ....verplicht min een halve hoezo als de klant helemaal niets wil uitdelen ?!!

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste H Brands,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent met de werking van de website. Via Bedandbreakfast.nl kunt u een vrijblijvende aanvraag doen, deze wordt vervolgens bevestigd door de eigenaar en door de gast wanneer de gast het aanbod accepteert. Wij merken dat zowel de eigenaren als de gasten deze manier nog steeds erg waarderen.
Romy - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: