BB Kleine Beerze / Lia Burg- Gooskens

Mis het direct boeken.

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

De website van Bedandbreakfast.nl ziet er prima uit. Tot op heden konden gasten boeken via Bedandbreakfast.eu. (geen enkele boeking gehad...maar deze eu. site was blijkbaar ook niet bekend bij gasten). Ik heb bewust gekozen voor reserveringen via roomraccoon zodat gasten direct via de agenda kunnen boeken.
Ik vind het een groot gemis dat dit niet kan via uw website, voor mij een reden om niet over te stappen naar Bedandbreakfast.nl
Ik wil daarbij nog opmerken dat ik veel boekingen krijg via booking.com en mijn ervaring is dat mensen graag direct willen boeken en niet willen corresponderen over hun boeking zodat ze in de praktijk 2 dagen of langer moeten wachten voordat e.e.a definitief is.
Volgens mij is deze werkwijze niet meer van deze tijd.
Vriendelijke groet,
Lia Burg- Gooskens www.bbkleinebeerze.nl

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Lia,
Bedankt voor het telefoongesprek van zojuist. Uit de praktijk én recent onderzoek is gebleken dat het werken met reserveringsaanvragen onder het merendeel van onze klanten nog steeds als prettigste werkwijze wordt gezien. We geloven dat het persoonlijke contact tussen een gast en een eigenaar van groot belang is bij de totstandkoming van een reservering. De persoonlijke benadering is juist de kracht van een B&B. Uiteraard begrijpen we dat niet iedereen deze mening deelt en respecteren we de keuze die u hierin maakt.
Mochten we in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Sharon - Bedandbreakfast.eu

Score voor Bedandbreakfast.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: