Gerard

Veel B&B bezet, ondanks dat op de site de B&B als beschikbaar staat

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Tegenvallend, ik zocht een B&B voor twee dagen, heb er 5 aangeschreven en alle 5 waren ze toch bezet, ondanks dat ik voor de aangegeven periode kon reserveren. Daar naast zijn er meerdere B&B zonder Breakfast, zouden naar mijn mening dus niet de titel B&B mogen voeren en doen dus niets op deze site ( tenzij je een ordinaire huisjes/kamer bemiddelaar wilt zijn)

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Gerard,
Bedankt voor het toevoegen van uw feedback. Wat jammer dat u een aantal keer te horen heeft gekregen dat u toch niet bij de betreffende accommodaties terecht kon. Klaarblijkelijk hebben deze B&B's hun beschikbaarheidskalender niet goed geüpdatet. Anders had u vooraf al geweten dat u hier helaas niet meer kon overnachten op de gewenste data. De meeste bed & breakfasts houden hun beschikbaarheidskalender gelukkig keurig up to date.
Kunt u ons via het contactformulier laten weten bij welke B&B's u deze ervaring heeft gehad? Dan kunnen wij de eigenaren helpen bij het bijwerken van hun kalender.
Op Bedandbreakfast.nl zijn inderdaad ook accommodaties te vinden die geen ontbijt aanbieden. Na veel vragen van zowel gast als eigenaar om ook de optie zonder ontbijt mogelijk te maken, hebben wij deze toevoeging gedaan op onze website. Met het filter 'inclusief ontbijt' kunt u meteen zien bij welke B&B's u verzekerd bent van een ontbijt.
Alvast vriendelijk bedankt en hopelijk tot een volgende keer op Bedandbreakfast.nl!
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: