Tijl Damen

Werk aan de winkel!

Beschrijf hier uw ervaring over Bedandbreakfast.nl

Afgelopen tijd overkomt het me erg vaak dat een B&B op 'beschikbaar' staat, maar dit toch niet blijkt te zijn. Onlangs had ik dit maar liefst 5 x op een rij. B&B-eigenaren geven aan dat de oorzaak hiervan is dat bedandbreakfast.nl niet kan communiceren met andere boekingsplatforms. Dat maakt de relevantie en bruikbaarheid van de site een heel stuk minder dan voorheen.

Ik boek regelmatig een overnachting voor 1 nacht i.v.m. mijn werk. Daarbij krijg ik vaker te horen dat B&B's enkel voor minimaal 2 nachten te reserveren zijn. Waarom verschijnen deze B&B's wel in de zoekresultaten als er op één overnachting wordt gezocht? Jammer, want ook dat haalt de bruikbaarheid erg omlaag.

Ten derde stoort het mij dat er B&B's op jullie site mogen staan die géén ontbijt serveren. Dan ben je toch gewoon geen B&B? Dat is toch hetzelfde als een site voor 'hotel-restaurants' waar ook hotels op staan die geen restaurant hebben? Overnachtingsplekken zónder ontbijt kunnen volgens mij op tal van andere sites terecht waar de sitenaam niet includeert dat er ook een 'breakfast' bij de boeking hoort.

Aangezien ik de website verder prettig in het gebruik vindt, overzichtelijk en duidelijk, hoop ik van harte dat jullie iets met deze punten doen, zodat ik gebruik kan blijven maken van jullie site.

Reactie Bedandbreakfast.nl:

Beste Tijl,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het leuk om te lezen dat je onze website graag gebruikt voor het boeken van mooie B&B-adresjes.
Jammer dat je een aantal keer te horen hebt gekregen dat je niet bij de B&B terecht kunt. We begrijpen dat dit het zoeken niet makkelijker maakt. We zouden graag, via het contactformulier op onze website, horen bij welke B&B's je dit ervaren hebt. Zo kunnen we ze helpen met het koppelen van de kalender met andere platforms of het instellen van restricties op het minimum verblijf. Beide mogelijkheden bieden we namelijk gewoon aan.
Op onze website vind je inderdaad ook accommodaties die geen ontbijt aanbieden. Na veel vragen van zowel gasten als B&B-eigenaren om ook de optie zonder ontbijt mogelijk te maken, hebben wij deze toevoeging gedaan op onze website. Met het filter 'inclusief ontbijt' kun je meteen zien bij welke B&B's je verzekerd bent van een ontbijt.
Eelke - Bedandbreakfast.nl

Score voor Bedandbreakfast.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: