B.

Beste lezer,

Een week geleden hebben we in huis een nieuwe eikenhoutenvloer aangelegd, waarna we kevers constateerden. In paniek opgezocht welke dieren het waren en kwamen uit op houtkevers. In eerste instantie spullen gekocht om zelf met gif de houtkevers te bestrijden maar na meermaals op internet te hebben gelezen dat dit specialistisch werk is besloten een expert raad te plegen. Op die manier bij Elroy uitgekomen (ongediertemeldpunt).

Elroy maakte direct tijd voor een uitgebreide telefonisch consult en kwam op de korte termijn langs. Na een uitgebreide gratis inspectie, constateerde Elroy dat de kever niet uit de vloer kon komen door het ontbreken van gaten en zaagsel. Na verder onderzoek vond Elroy een zak met konijnen- en kattenvoer die vol zat met aangevreten korrels en waaronder veel kevers zaten.

Vanuit zijn expertise wist Elroy de locatie te bepalen, het soort kever en dit alles in een open en vriendelijke communicatie. Daarnaast gaf Elroy tips hoe het verder te behandelen, en dit allemaal gratis.

Ik kan iedereen die last heeft van ongedierte Elroy van harte aanbevelen. Elroy heeft verstand van zaken, is vakbkewaam, vriendelijk en heeft een prettige manier van communiceren.

Heb je ongedierte, aarzel dan niet en neem contact met hem op!

Ik had last van

houtworm & boktor