Ingrid

20 sept is proactief langs geweest. Heeft in totaal 10 min op de ladder gestaan zelfs zonder bescherming aan. Ik kon 50 euro betalen en Als ik last bleef houden kon ik weer contact opnemen. Vrijdag 30 sept heb ik ineens wespen IN huis.Doodeng. Zaterdag vandaag dus probeer ik in contact te komen met proactief. Er wordt via een ingesproken bandje belooft mij zo snel mogelijk terug te bellen. Ik wacht,hoor niets en bel wederom terug. Ik spreek opnieuw mijn naam in en telefoon nummer. Weer niets. Ik doe dit de hele dag door want er staat duidelijk op de website 24/7 bereikbaar en bij spoed binnen 24 uur hulp. Uiteindelijk heb ik een gemiste oproep van proactief. En een voicemail. Ik bel eerst terug. Deze keer wordt er opgenomen. Ik zeg mijn naam en als eerste wordt er gezegd ; heeft u mijn voicemail niet gekregen? Ik vertel dat ik deze nog niet heb beluisterd. Daarop zegt dhr Stevens: u belt al de hele dag. Heb ik geen recht op een vrij weekend? Ik ben er wel klaar mee. Ik verdien ook vrije dagen en werk niet in het weekend!!!ik zeg tegen dhr Stevens dat hij 20 sept bij mij is geweest om de wespen te verdelgen en dat ik ze nu sinds gisteren in huis heb. Waarop wordt gereageerd dat dat vervelend is voor mij maar dat hij daar op dit moment niets aan kan doen. ik zeg op de website staat 24/7 bereikbaar en bij spoed binnen 24 uur. Er wordt mij ijskoud verteld: u moet niet alles op de website geloven. Waar ik boos op wordt en zeg dat het mij duidelijk is hoe deze man te werk gaat. Ik gooi op.
Ik voel mij vies bedonderd en zal dan ook NIEMAND proactief ongediertebestrijding aanbevelen.
Er worden dingen belooft die niet na gekomen worden. Informatie op deze website van beestjes weg klopt dus van geen kanten en daar betaal je dan in dit geval 50 euro voor. Maar als je ze daarna weer nodig bent wordt je afgebekt. Makkelijk verdient. Bahh.

Ik had last van

wespen