Andre

We hebben VOB ongediertebestrijding, Kees-Jan van Dijk, ingeschakeld omdat we stankoverlast hadden in huis op 2 plaatsen. Bij het 1e bezoek heeft hij snel met een camera gekeken in een ruimte en gif gestrooid: kosten Euro 99,95! Na ruim een week waarin ik zelf uitgebreid onderzoek heb gedaan, vond ik veel ontlasting onder de afvalbakken naast het huis en hebben wij VOB Kees-Jan van Dijk weer laten komen. Bij het zien van de vele ontlasting kwam hij tot de conclusie dat we last hadden van een (bruine) rat. Op mijn vraag of het geen muizen konden zijn, reageerde hij ontkennend. Dit was een rat. Dus 2 rattenvallen geplaatst en dan maar wachten. Na 2 weken zonder resultaat en sterke stankoverlast zelf verder gaan zoeken. Toen we een idee hadden wat het kon zijn hebben we klemmen geplaatst en direct raak! We hadden helemaal geen last van een rat, de klemmen stonden er voor niets. 11 weken nadat de rattenvallen waren geplaatst door VOB Kees-Jan van Dijk en we niets hoorde, zelf maar een bericht gestuurd. Geen reactie. Wij hebben de klemmen zelf teruggestuurd op eigen kosten en nadien hebben we nog een rekening gekregen voor Euro 120,-! Hij is bij het 2e bezoek ongeveer 35-40 minuten geweest, ik heb hem zelf gewezen op locaties waar ongedierte zich verzamelde, hij plaatste 2 rattenklemmen en laat vervolgens 11 weken niets van zich horen! En dat voor een bedrijf die op zijn website schrijft dat ze je niet met een probleem laten zitten en je snel verlossen van ongedierte! Maar wel totaal Euro 220,- berekenen zonder enig resultaat! Doe GEEN zaken met dit bedrijf!

Ik had last van

muizen

Ben je een particuliere of zakelijke klant?

Particulier

Woonplaats