j baselmans

Ik heb bij jullie behang besteld mbv jullie calculator. na het ingeven van de afmetingen van mijn muur gaf deze aan dat ik drie rollen nodig had. deze zijn keurig geleverd en de kleur kwam heel goed overeen met de foto op de site. tot zover positieve ervaring. na het behangen van mijn muur bleek dat ik meer dan een rol over had. ik heb de klantenservice benaderd en gezegd dat ik de kleur zo mooi vond dat ik graag nog een rol bij wilde bestellen om een tweede muur te behangen maar dat ik er geen verzendkosten voor wil betalen. omdat het eigenlijk helemaal niet de bedoeling was om meer dan 1 muur te willen behangen maar ja ik had die rol nu toch dus eigenlijk heel slim van die rekenhulp. daardoor heb ik teveel behang, kwam ik op het idee om nog een muur te behangen maar daar had ik dus nog een rol voor nodig. ik kreeg terug dat ik de teveel bestelde rol terug kon sturen met het retour formulier. toen heb ik nog een keer aangegeven dat er wat mij betreft twee opties waren: of ik stuur de rol terug maar vind het niet terecht dat ik daar verzendkosten voor moet betalen want door jullie rekenhulp zit ik met een rol teveel. of ik bestel en betaal nog een rol extra voor een tweede muur en betaal daar geen verzendkosten voor. het ging me dus met name om de verzend kosten die ik zou moeten betalen voor het retourneren van die teveel berekende rol. ik kreeg daarbij het antwoord: zoals gezegd kunt u de rol terug sturen. vervolgens heb ik nog een keer gevraagd voor wie de verzendkosten dan zijn. en daar heb ik geen antwoord meer op gekregen. die ervaring met jullie klantenservice is dus niet prettig geweest. en ik begrijp het beleid ook niet; ipv twee rollen hadden jullie er vier kunnen verkopen mits de verzendkosten niet berekend zouden worden en een tevreden klant gehad. nu zit ik met een nare nasmaak vanwege dat contact met die klantenservice. en ik heb dus nog steeds geen antwoord op de vraag voor wie de verzendkosten zijn van de teveel bestelde rol. een klantervaring duurt vanaf het moment dat hij op de website komt tot en met de nazorg door de klantenservice. mijn ervaring is door dit vervelende contact niet positief. en op basis daarvan zou ik dus niet opnieuw een aankoop bij jullie doen.

Score voor Behangloods: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
behang