Charlotte

Ik had een staal aangevraagd en betaald maar deze is nooit binnengekomen. Ook herinnring gestuurd maar niets op gehoord.
U heeft mij via deze "feedback company" een antwoord gestuurd, te weten; we hebben op 10 oktober de staal naar u toegestuurd.
Dit lijkt mij vreemd; ik heb op 25 september de staal besteld, op 3 oktober heb ik al een mail gekregen hoe de behangstaal beviel. Dus nu met de mededeling komen dat u de staal op 10 oktober hebt verstuurd lijkt mij niet passen. Het zou netjes zijn om mij gewoon zelf een mail te sturen en niet via dit platform. Het zou aardig zijn als u mij het geld retourneert.

Reactie Behangloods:

Hallo Charlotte,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Je hebt inderdaad je bestelling op 25 september geplaatst. Wij hebben als leverdatum 3 oktober aan je afgegeven maar helaas was het staal vertraagd waardoor deze op 10 oktober per post naar je toegestuurd is.
Uit je bericht begrijp ik dat je deze nog niet ontvangen hebt. Vriendelijk verzoeken wij je om ons een mail te sturen (info@behangloods.nl) met het ordernummer zodat wij het staal nogmaals naar je toe kunnen sturen.
Onze excuses voor het ongemak!
Behangloods

Score voor Behangloods: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
proefstaaltje effen wit behang