Op de dienstverlening van het bedrijf zelf heb ik geen aanmerkingen, maar mijn ervaring met Behangwebshop.nl is sterk gekleurd door de teleurstelling over het resultaat met het geleverde product. We hadden vlak effen wit behang gekocht en meenden dat we de muur niet voor hoefden te behandelen omdat het bij fotobehang ook niet nodig was geweest. Het resultaat was dramatisch en we hebben de muur opnieuw moeten behangen na een laag voorstrijk en een laag muurglad. Na de voorbehandeling had dit behang in principe wel op de muur gekund. In hoeverre het product of het bedrijf iets te verwijten valt, is dus de vraag.

Ik heb op de dag van aankoop een paar keer gebeld met het bedrijf voor info over de bezorgtermijn en het feit dat mijn bestelling was mislukt omdat tijdens de iDeal-betaling mijn internet uitviel. De medewerker die ik sprak, heeft ervoor gezorgd dat het behang op tijd kon worden bezorgd en heeft voorkomen dat er dubbel werd besteld. Daar was ik erg blij mee.

Ik weet niet goed wat, maar als het bedrijf iets had kunnen zeggen of doen waardoor we geen tweede keer hadden hoeven te behangen, was dat een groot pluspunt geweest. De vraag is natuurlijk waar je zoiets moet doen en of het als behangverkoper überhaupt je verantwoordelijkheid is of zelfs wenselijk om dat aan klanten mee te geven.

Score voor Behangwebshop.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
behang