Omdat we op de hoogte zijn van uw bedrijf in Maasdam, hebben we uw webshop opgezocht. Overigens duurde het soms lang voordat het resultaat van de ingestelde filters werd getoond. Onze belangstelling ging uit naar pip behang. Dit werd met korting aangeboden. Telefonisch hebben we kontakt gezocht en zijn heel vriendelijk geholpen. Ook werden we er op geattendeerd niet te lang te wachten met bestellen, omdat de aanbieding nog maar een week zou gelden. Aangeboden werd dat ons 4 behangmonsters gratis zouden worden toegestuurd. Die werden de volgende dag al ontvangen. Wij hebben een keuze gemaakt en via de webshop besteld.
De bestelling is keurig verpakt aangekomen met een gratis behangset. Ook werd ons nog meegedeeld in het telefoongesprek dat we eventueel een rol die we over hebben kunnen retourneren.

Klantvriendelijkheid, snelheid van reageren en leveren. Aantrekkelijke prijs.

Het kostte soms wat geduld voordat de resultaten van de ingestelde fiters werden getoond. Enkele keren liep het zoeken zelfs vast. Het zou het bestelgemak ten goede komen als dit verbeterd zou worden.

Score voor Behangwebshop.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Behang PIP Chinese Blossom