Niels

Bestelling gedaan op maandagavond. Levertijd zou 1 tot 3 dagen moeten zijn. Helaas bleek mijn verzending vanuit het magazijn niet naar de webshop, maar naar een ander adres te zijn gestuurd. Hierdoor kwam mijn levering pas na 8 dagen aan. Wel keurig te woord gestaan door de dame van de webshop en netjes op de hoogte gehouden. Ik vraag mij nog steeds af waarom er vanuit het magazijn niet direct een nieuw pakket naar mij verzonden is. Maar goed: het behang hangt en het setje wat je er gratis bij ontvangst is wel van prima kwaliteit!

Score voor Behangwebshop.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Behang