Mchelle

De website is erg overzichtelijk en makkelijk om behang te bestellen. Alleen toen de bestelling eenmaal geplaatst was en betaald hoorde we er niks meer van. Het behang zou tussen 1 en 3 werkdagen geleverd worden maar naar 4 dagen toch maar even gebeld waar het behang bleef. De mw was erg vriendelijk en ze beloofde ons dat we het de volgende dag zouden hebben helaas was dit niet het geval en na 2 dagen maar weer gebeld. Ze kwamen met een heel vaag verhaal maar die week er op zou het behang echt geleverd worden. Daar hebben we niet meer op gewacht om dat we snel behang nodig hadden en hebben ons geld terug gevraagd. Dat we wel snel weer terug hadden.

Als je iets niet kunt leveren geef dit dan eerlijk en duidelijk aan en draai er niet om heen en houd je klanten niet aan het lijntje.

Score voor Behangwebshop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
behang