Wilrik

Alleeeerst werd er pas na 6 dagen geleverd. Niet na 2-4 zoals op de site staat aangegeven .

Vervolgens 1 verkeerde rol geleverd. Geen reactie op mijn email. Moeten nabellen. Moet op eigen kosten retour sturen. Pas als het retour is wordt de juiste rol opgestuurd. Nu wel binnen 4 dagen??

Geef de levertijd correct aan op de site

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Wilrik,
Allereerst onze excuses.....Vriendelijk dank voor uw review, even voor de duidelijkheid, u heeft de bestelling geplaatst op 25-05-2017, wij hadden landelijk een vrije dag ivm Hemelvaart.
Vrijdag de 26e mei waren alle fabrieken gesloten, vandaar dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, wat betreft de levering van de verkeerde rol, dit is inderdaad fout, maar u hoeft niet de portokosten te betalen die u bij het postkantoor betaald, want dat hebben wij gezegd dat u deze terug gestort op krijgt uw rekening, wij hopen dat het behang vandaag uiterlijk maandag naar u verzonden word, zodat u kun behangen. Nogmaals onze excuses en waarschijnlijk de communicatie stoornis, Met vriendelijke groeten, fijn pinksterweekend en graag tot ziens. Bertina Veltenaar de Jong.

Score voor Behangwebshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Dutch Botanical