Mies

We hebben op 18-12-2013 één rol behang besteld. Tegen een scherpe prijs en met veel bestelgemak. Helaas ging er intern iets mis met deze bestelling, waardoor deze rol uiteindeljk pas op 2 januari geleverd is. Dit is helaas onze enige ervaring met behangwebshop.nl. Het had ook positief kunnen zijn, maar helaas ging het mis. Kan gebeuren, maar na twee keer contact te hebben gehad, zou het netjes zijn, als door het bedrijf gecheckt wordt of e.e.a. nu wel in goede orde is ontvangen. Ook konden ze hier helemaal niets tegenover stellen, terwijl een kleine tegemoetkoming de klant al snel weer wat tevreden kan stellen.

Prijs, bestelgemak.

Bij contact vanuit het bedrijf contactformulier aanmaken, zodat gemaakte afspraken ook daadwerkelijk uitgevoerd en nagekomen worden. Bij de tweede keer contact werd mij gevraagd naar de naam van de eerste contactpersoon.....tja, die wist ik niet meer. Werd mij nog geadviseerd deze áltijd te noteren....Hier kreeg ik toch een slechte bijsmaak van. Volgens mij lag de fout enkel en alleen bij het bedrijf. Ik heb begrip voor fouten, maar het is maar net hoe deze zaken dan verder afgehandeld worden.

Digitale of telefonische check nadien zou ook prettig zijn.

Score voor Behangwebshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
1 rol behang