Job

Matig. De beloftes die op de website vermeld worden, worden niet nagekomen..
Levertijd van mijn wallpaper was 1 tot 3 dagen. Op de site staat tevens vermeld dat mocht de bestelling niet binnen de vermelde levertijd verzonden worden, neemt de klantenservice contact me jou op. Op woensdag besteld, zou dus uiterlijk zaterdag binnen moeten komen, op de woensdag die week na de bestelling nog steeds niks ontvangen en niks vernomen van de webshop. Ik heb toen zelf contact opgenomen waarop mij werd mede gedeeld dat het behang uit Engeland moest komen en elk moment geleverd kon worden. Ook werd gezegd dat ze op het punt stonden de klanten voor dit behang te bellen over de verlate levering. Naast het feit dat ze de klanten dus 4 dagen te laat hierover zouden gaan inlichten vond ik het klinken als een excuus om er snel vanaf te komen. Ook is er geen excuus gekomen vanuit behamgwebshop.nl. Dit is toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
Afijn, vrijdag eindelijk mijn behang binnen gekregen, 9 dagen na mijn bestelling en dus niet 1 tot 3 dagen na mijn bestelling. Ik maak mijn pakket open, wil mijn wallpaper uit de koker trekken, kom ik er net op tijd achter dat er nog een loszittend nietje in de koker zat waardoor ik bijna mijn wallpaper kapot had getrokken. Gelukkig hadden ze nog wel de juiste wallpaper in mijn pakketje gedaan, want dat zag ik ook nog wel mislopen.
Al met al zeer ontevreden over de service en de levering. Hoop dat hieraan gewerkt gaat worden en dat ik de laatste ben die hier last van heeft gehad.

Zeer groot assortiment.

Levering en de informatie hierover. Ook de verpakking mag beter en veiliger voor het product.

Score voor Behangwebshop.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wallpaper Old Map