Nicole

De website ziet er professioneel uit, bestelgemakt is goed, overzicht gegevens en extra behangset, leuk. Alleen jammer dat ik net behang bestelde dat kennelijk niet echt meer te verkrijgen was. Jammer dat het dan niet vermeldt staat op de website. Aangezien ik ook geen bevestiging per mail ontving, of überhaupt informatie over de bestelling ben ik na een week gaan bellen (tegenwoordig verwacht je bij webshops snelle bestellingen) oh, ja, nou, dat ene behang (had 2 soorten besteld) dat komt pas na het weekend binnen (en ik wilde na 2 weken toch al echt gaan behangen) en die ander hebben we. Die week daarna weer gebeld. Was het ene behang er ineens niet en die andere was niet binnengekomen terwijl deze er wel zou zijn. Ze gingen nog even zoeken of er niet ergens nog een doos stond. Oh wacht dat is toevallig, er is nog een bestelling met deze twee behangen (goh, heel apart van al het behang dat je kunt bestellen er iemand anders is geweest met precies dezelfde aantal rollen en soort behang??? dat is dus gewoon mijn bestelling. Ik ben absoluut niet tevreden over de levering. Als er een behang niet meer voorradig is of überhaupt leverbaar, zet het het dan niet op je website of vermeld dat het er niet meer is. Ik bestel online zodat ik het snel in huis heb en ook aan de gang kan gaan. Ik heb er speciaal mensen voor laten komen omdat ik zelf niet kan behangen. Ik vond het erg vervelend dat ik 2 weekenden lang niet heb kunnen behangen.

Leuk behang, site ziet er goed uit, gratis behangsetje fijn.

Wanneer behang niet of moeilijk leverbaar is, zet dit bij het artikel op de website. Bel terug, mail terug wat er met de bestelling gebeurd of dat iets niet leverbaar is. Hou contact met de klant.

Score voor Behangwebshop.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 behangsoorten