RWK

Geen goede ervaring helaas

Ik kan ze even niet benoemen

Hou je klanten op de hoogte en doe geen beloftes op de site en/of telefoon die jullie vervolgens niet nakomen.

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste R.W.K,
Ik begrijp uw frustratie over de vertraging van uw bestelling. Het is inderdaad erg vervelend als een bestelling lang op zich laat wachten, vooral als het buiten onze controle ligt. Zoals ik aan de telefoon heb besproken, hebben we uw bestelling meerdere keren nagevraagd bij de verzender in het Verenigd Koninkrijk. Helaas bleken er logistieke uitdagingen te zijn bij de inklaring van de goederen op de luchthaven, waardoor de verzending vertraging opliep. Dit soort vertragingen bij internationale verzendingen komen helaas regelmatig voor en zijn soms moeilijk te voorkomen. Ik kan goed begrijpen dat u, gezien de lange wachttijd, misschien teleurgesteld bent in onze service. Ik wil u echter graag uitleggen dat wij alles in het werk hebben gesteld om de vertraging zo veel mogelijk te beperken en uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Helaas was dit in dit geval buiten onze macht. Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor de situatie en dat u, ondanks de vertraging, tevreden zult zijn met het uiteindelijke product. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag. Ik sta klaar om u verder te helpen.
Bertina Veltenaar de Jong

Score voor Behangwebshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Behang