Op geen enkele wijze wordt in deze opleiding stilgestaan bij het adviseren in de publieke omgeving, terwijl deze opleiding hier toch speciaal voor is bedoeld (zoals omschreven op de website). Het is vooral gericht op adviseren als externe partij en sluit daarom nauwelijks aan bij mijn leervraag. Dit was een grote tegenvaller, aangezien ik juist specifiek deze adviesopleiding had gekozen. Het was nu meer een algemene opfrissing.

En verder:
- Het lesmateriaal (boek, powerpoints, etc.) komen zeer gedateerd over.
- Interval tussen lesdagen mag ruimer (2e en 3e waren nu in aansluitende weken) zeker ook gezien de hoeveelheid voorbereiding.
- Locatie was prima te bereiken, maar verder niet bijzonder.
- Prima docent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding niet overeenkomt met jouw wensen.
Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kan je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via een van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Bestuursacademie Nederland: 1.5/5