Hans

De vraag over docenten vind ik apart, ik heb door het online karakter van de opleiding namelijk geen enkele interactie gehad met docenten.

Wel heb ik tweeandere online cursisten benaderd via LinkedIn, waardoor ik toch nog wat interactie had tijdens de cursus. Om die reden score ik daar met een 5 (hetgeen eigenlijk een 0 is in werkelijkheid).

Zelf had ik liever een (deels) klassikale opleiding gevolgd, juist vanwege die interactie met anderen. Helaas kreeg ik geen budget om een dergelijke opleiding te kunnen volgen en bleef het bij online.

Decursus voldoet verder goed voor mij; belangrijkste doel voor mij was om mijn al aanwezige kennis over de participatiewet officieel te kunnen aantonen; dat kan ik nu met mijn behaalde certificaat.

Als ik vraag 1 dus buiten beschouwing mag laten, scoort de training een dikke 8.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je uitgebreide feedback, Hans! De eerste vraag kun je inderdaad beschouwen als incorrect, daar deze niet van toepassing is op online les.
Verder nemen we je feedback intern met ons mee en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

Score voor Bestuursacademie Nederland: 3.5/5