Altena

Waardeloos een andere foto laten zien en wat anders opsturen. Krijg je een email zelfde product echt niet als je een bmw x5 is geen bmw x1

Niks

Reactie Beterbatterij:

Geachte klant,
Bedankt voor uw feedback over uw recente aankoop bij Beterbatterij. We zijn teleurgesteld te horen dat u niet tevreden bent met het product dat u heeft ontvangen. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en we willen u graag helpen het op te lossen. Fabrikanten kiezer er soms voor om hun product naam te wijzigen, in dit geval door Rayovac. Het product is helemaal hetzelfde, alleen de naam is veranderd. Er is dus geen minder product geleverd. Wij proberen de omschrijving van het product direct aan te passen zodra deze wijzigt, zodat het product wat u besteld, en wat geleverd wordt gelijk is. Wij waren hier met deze batterijen voor hoorapparaten van Rayovac type 13 net iets te laat mee. Onze excuses hiervoor. Inmiddels zijn alle product pagina's aangepast. Als u ontevreden bent met het geleverde product mag u deze altijd retour sturen. Als u contact opneemt met support@beterbatterij.nl, werken wij graag samen met u om een oplossing te vinden voor het probleem. We waarderen uw klanttevredenheid zeer en hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen te winnen.
Bedankt voor het kiezen voor Beterbatterij

Score voor Beterbatterij: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hoorbatterijen rayovac r13