Ik ben tevreden over de toelichting en onderbouwing van de begroting
Ik ben tevreden over het gevoel dat de uitvaartbegeleider mij gaf
Ik ben tevreden over de invulling van de afscheidsdienst
Ik ben tevreden hoe de uitvaartbegeleider inspeelde op onze wensen en omstandigheden
Ik ben tevreden over de begeleiding door de uitvaartbegeleider op de dag van de uitvaart
Ik ben tevreden over de overige geleverde diensten op de dag van de uitvaart. (Denk aan, chauffeur, audio/video, locatie, bloemen, enz… )
Ik ben tevreden over de aandacht en tijd die de uitvaartbegeleider voor mij nam
Ik ben tevreden over de verzorging van de overledene
Ik ben tevreden over het eerste telefonische contact
Ik ben tevreden over de representativiteit van de uitvaartbegeleider
Ik ben tevreden over het eerste contact met de zorgmedewerkers van Bijnen Uitvaartzorg
Ik ben tevreden over het drukwerk

Bertram Bertram

Bedankt voor uw product. De verzorging en het kleden van mijn overleden moeder gebeurde onberispelijk. Wat een fijne, mooie mensen die dat kwamen doen. Jammergenoeg zijn we niet zo tevreden over Eugene Kramer. Bijvoorbeeld, als we in de juiste opmaak het gevraagde (kaartje in layout en kleur) aanleveren op pdf en ook in andere formats en we krijgen een sample terug zoals we het niet wilden en niet hadden opgesteld, dat is vervelend en kost tijd. Goed dat alle wetten en regels gevolgd kunnen worden toen we ons committeerden aan jullie bedrijf , maar ook tijdens de uitvaart ging het niet mooi. Ik vroeg ruim van te voren of Apple (dus Mac) ook verwerkt kon worden tijdens het afscheid en dat was zo, na één telefoontje tijdens ons live gesprek volgens Eugene, maar dat bleek dus toch niet zo. Ook het gehannes waar het afscheid plaats kon vinden, gebeurde niet zo elegant. Uiteindelijk dus bij Bijnen zelf, maar wat mijn zus en ik wilden, ergens sfeervol en groen buiten, werd het zeker niet. Ook moest ik onder zware tijdsdruk alles omzetten omdat Eugene blijkbaar 'geen vrienden met de drukkerij' had gemaakt: ik zat in een overvolle trein terwijl Eugene me twee keer belde om het allemaal nog een keer te mailen terwijl het allemaal in mijn optiek al helder besproken was. Ik ben zelfs op een tussenstation uitgestapt om op een perron alles te zetten naar Windows. Ik vroeg me wel af, kan dit niet gemakkelijker en vriendelijker?

Mijn zus had een toespraak in 4 delen en was heel helder geweest wanneer de foto's in die delen konden worden gestart op haar powerpoint. Lente waren Lentefoto's. Haar woord Winter zou de Winterfoto's moeten starten. Ik had de toespraak niet gelezen, maar het was me direct duidelijk. Dat ging mis. Ook startte Eugene zomaar in haar toespraak een ander nummer. De foto's eindigden zelfs heel pijnlijk met een minutenlange foto van mijn vader in plaats van één van mijn moeder. Waarschijnlijk was het incompatibilité des humeurs tussen Eugene en ons (de kinderen). Maar hoe jammer is dat, je kan het niet overdoen.

Wat was de naam van de uitvaartbegeleider?

Eugène Kramer

Score voor Bijnen uitvaartzorg: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee