Gebruiksgemak
Sloten
Boedelbak
Optische staat buitenkant
Technische staat

Niet goed... Ik had een reservering bij de Haan op de Loevesteinlaan te Den Haag. De sleutel van het slot was krom en de medewerker sloeg erop om het recht te maken en toen brak hij af. Hij had geen reserve sleutel en ging zn collega bellen. Die kwam en ook zij had geen reserve sleutel.
Vervolgens zei die eerste medewerker, ja dan heb je pech. De tweede medewerkster zei, je kan ook ergens anders gaan. Ik zei, ja maar ik heb geen reservering ergens anders dus kun je dan niet voor me bellen. Dat werd gedaan en we hebben uiteindelijk toch een boedelbak kunnen huren. We hadden hem echt nodig want we moesten een aantal vluchtelingen verhuizen en die stonden met hun spullen al buiten.
Die medewerkers zeiden nog dat ze veelvuldig hadden aangegeven bij jullie bedrijf dat de kwaliteit van de sloten slecht was en ze gaven aan dat jullie jullie problemen op hun afschuiven. Ookal zou dat zo zijn dan nog zou ik nooit zo omgaan met deze situatie.
Over de locatie waar we uiteindelijk de boedelbak hebben gehuurd totaal geen probleem en zelfs goed geholpen. Het gaat puur eigenlijk om de locatie Loevesteinlaan en die eerste medewerker die schijnbaar zo iets had van...ok en nu zoek je het zelf maar uit.

zie boven

zie boven