Dion

Vervelend dat er in eerste instantie meerdere locaties aangeboden worden, maar dat we vanwege geringe belangstelling uiteindelijk toch naar Utrecht moeten uitwijken. Manage deze verwachting beter, ik kies niet zomaar voor een training bij jullie. Locatie speelt hierbij ook een rol.

Vanwege onvoorziene omstandigheid (hersenschudding) kon ik helaas niet aanwezig zijn op de tweede trainingsdag. Teleurstellend dat ik de tweede trainingsdag niet in kan halen, terwijl dit wel zo op e-connect vermeld staat.

Ik miste bij de docent enig enthousiasme. Hij had absoluut verstand van zaken, maar naar mijn mening wist hij de groep wat lastig te activeren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We begrijpen dat je graag fysiek op je voorkeurs locatie les wilt volgen. Als je hiervoor kiest, plannen we dit zo goed mogelijk in volgens jouw voorkeuren. Het kan echter voorkomen dat er te weinig aanmeldingen zijn, waardoor we genoodzaakt zijn om de planning te wijzigen. In dat geval kan het zijn dat de opleiding alleen nog op een andere locatie, online via een virtual classroom of via e-learning beschikbaar is. Verder vinden we het jammer om te lezen dat je de les niet kan inhalen en dit op e-connect anders wordt aangegeven. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat je ondanks alles de training als leerzaam hebt ervaren.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 3.5/5