Ashley

Om te beginnen vond ik dat wij een hele fijne docent hadden. Je kon echt merken dat ze verstand had van communicatie, en zette je vaak aan tot nadenken! Wat betreft het toepassen van de leerstof komt dit zeker van pas, ik merk het nu al aan alles wat ik doe betreft werkzaamheden en het communiceren met collega's. Je denkt net iets langer na over de antwoorden die je wilt geven of de vragen die je wit stellen. De locatie van de 2de training vond ik persoonlijk wat minder, met name door de ruimte waar wij inzaten. Behoorlijk veel afleiding door het verkeer wat achter het bord langs kwam, die gaf mij aardig wat afleiding. Maar dit is persoonlijk! Ook was niet geheel duidelijk waar je moest zijn, ik stond aan de overkant van het hotel (dit was hetzelfde nummer als het hotel). De onderlinge sessies met de studenten was ook uitdagend, vooral omdat iedereen op een andere manier tegen bepaalde onderwerpen aan kijkt. Hierdoor merkte je toch dat het anders verliep dan als je met directe collega's vanuit je eigen omgeving deze training zou volgen. Wat ik voor mijzelf persoonlijk eruit heb kunnen halen is het langer nadenken over de antwoorden die je wilt geven (is het ook een antwoord waar de ander iets aan heeft), maar ook bewuster nadenken over de vragen die je wilt stellen. (dit in combinatie met het antwoord wat je zou willen hebben). Zowel werk technisch als prive kan ik dit erg goed gebruiken! Al met al ben ik blij dat ik deze cursus heb mogen volgen en zal dit zeker bijdragen aan mijn verdere toekomst.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je uitgebreide review! We waarderen dit enorm. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Score voor Boertien Vergouwen Overduin: 4.5/5