Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Bm Simonis

Vriendelijk geholpen, door jongeman bomen uitgezocht en gemerkt. afgesproken dat ik zou betalen via de rekening in de mail. en de bomen zouden dan maandag klaar staan voor op te halen. bij afhalen op maandag stonden de bomen niet klaar en wisten de mensen niet waar het om ging zelf mee gelopen voor deze aan te wijzen op de kwekerij nogmaals. en de jongeman de nota en betaling laten zien. van de bomen zouden de takken bij elkaar gebonden zijn voor vervoer helaas niet gebeurd. na 2 dagen mail ontvangen of in de bomen al opgehaald had of zou komen doen en of ik zou willen betalen. heb wederom dit keer via de mail betaling mee gestuurd na2 dagen, mail met oke zou worden uitgezocht.

Pluspunten

erg mooi bedrijf met goede kwaliteit bomen

Verbeterpunten

afspraken nakomen
klaarzetten van de bomen.
betere controle op de betalingen en verwerking ervan.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste meneer Simonis,
Bedankt voor de feedback!
We zijn blij om te horen dat de boom goed bevalt, we hopen dat u hier nog jaren van kan genieten. Wat betreft de rommelige afwerking van uw order, excuses dit is niet de bedoeling.
Dit gebeurt ons ook eigenlijk nooit, vervelend dat u hier de dupe van bent geweest. We gaan ons best doen om dit nooit meer voor te laten komen.
Groene groet,
Coos

Score voor Boomkwekerij Van IJmeren: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: