9 / 10
4145 beoordelingen

J. de Vries

8/10

Het bestelde product is na een kleine twee weken nog niet afgeleverd. Na diverse telefoontjes wordt de oorzaak gelegd bij de transporteur DHL. Via tracking en tracing is na te gaan wat de status is. Diverse redenen zijn de revue gepasseerd. Van niet leverbaar tot adres onbekend. De werkzaamheden welke met het product (nokbalken) uitgevoerd dienen te worden zijn hierdoor vertraagd en de vraag is of deze nog voor de winter plaats kunnen vinden. Al met al geen goede beurt voor het bedrijf. Hopelijk vindt aflevering nog wel plaats. 😏 De dag dat ik deze feedback schreef werd 's-middags het bestelde product afgeleverd en werd naar aanleiding van de feedback contact opgenomen door het bedrijf. Na een prettig gesprek waarin beide partijen hun standpunten hebben verwoord was de conclusie dat hetgeen was voorgevallen een incident was en dat dit niet de gebruikelijke werkwijze is van het bedrijf. Om dit te onderbouwen is nogmaals hetzelfde product besteld. Zoals op de website wordt beloofd werd het betreffende product in goede orde de volgende dag afgeleverd. Al met al kunnen de klanten van het bedrijf met een gerust hart hier hun producten bestellen. Als er al eens iets fout gaat wordt dat op een adequate wijze opgelost. Weliswaar nog niet pro-actief maar uiteindelijk toch naar tevredenheid.

Bereidheid van de klantenservice om mee te denken aan een oplossing.