Ruud L. Duiven

Hoe moeilijk het ook is in de huidige tijd om personeel te werven en te behouden, is toch 1 van de 'eisen' dat in een gemeente als Duiven ( met 3 kernen) en uitdaging dat het team nu eenst niet zoveel wisselt en nieuwe gezichten en bij een bezoek ( vlgs afspraak) in de salon weer geinformeerd moeten worden wat jouw wens (en) is/zijn/ Natuurlijk ik ben me bewust dat een bedrijfsvoering in deze branche moeilijk is en blijft maar juist 'stabiliteit"geeft vertrouwen. Why? In een gemeente van zo'n 26.000 inwoners is er groot aanbod waar je naar een kapsalon kan gaan.Soms alleen op afspraak, soms gewoon spontaan. Naast Brainwash zijn er nog meer dan 7 andere mogelijkheden ( en dan vergeet ik even de thuiskappers / aan huis komende kappers ) Hoe behoudt je klanten? spaaractie met als beloning 1 gratis knip- was beurt na X behandelingen. Flyer in de Het Duivens Weekblad met een kortings voucher ( de 'vaste' klanten hebben die al per mail gehad). Klanttevredenheid metingen; prima want daaruit kan de organisatie haar dienstverlening verbeteren/aanpassen etc.etc. Kortom: Bestaande diensten voor bestaande klanten Bestaande diensten voor nieuwe klanten Nieuwe diensten voor bestaande klanten en Nieuwe diensten voor nieuwe klanten. Brainwash Duiven zit op strategische locatie. (Pluspunt: koffie/thee en lees aanbod) Ik ga voor een volgende knip/ wasbeurt naar een andere kapsalon om eens te ervaren wat zij leveren voor de 11 euro lagere prijs.

Score voor Brainwash: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja