John Velberg

Bestelling plaatsen en bezorging was super. Jammer dat bij aflevering maar 1 PestiNext Lokas 10gr geleverd i.p.v. 2 bestelden ervan. Zorgvuldigheid was toch wat minder! Wellicht mijn pech.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste John,
Bedankt voor je beoordeling van 4 sterren en voor het delen van je ervaring. We waarderen je positieve woorden over het plaatsen van de bestelling en de bezorging. Echter, het spijt ons te horen dat er een mankement was bij de aflevering van je bestelling. Het is zeker niet onze intentie om fouten te maken, maar helaas zijn we niet 100% foutloos. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Voor het snelst mogelijke herstel van dit soort situaties adviseren we je om mankementen direct per telefoon aan ons door te geven. Op deze manier kunnen we direct actie ondernemen en werken aan een oplossing. Jouw tevredenheid staat bij ons voorop, en we willen ervoor zorgen dat elke klant een positieve ervaring heeft, zelfs als er iets misgaat.
Het is jammer te horen dat er slechts één PestiNext Lokaas 10gr geleverd is in plaats van de twee die je besteld had. Dit is zeker niet de zorgvuldigheid die we nastreven. We willen je verzekeren dat dit niet typisch is voor onze service en dat we dit serieus nemen.
We hopen dat je contact met ons opneemt om dit probleem te bespreken, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat dit incident je toekomstige ervaringen met ons niet zal beïnvloeden.
Met vriendelijke groet, Het Team van BOB

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
5x Lijmplank Muzien& Ratten, prima artikel! 2x Pes...