Greet O

Een heel klein puntje van verbetering is; afbeeldingen waarop een emmer wordt weergegeven wekt de indruk dat deze wordt meegeleverd. En dat is toch wel heel handig bij dit product. En ook een tip om te vermelden dat er een kwetsbare verpakking in de doos zit, zal maken dat klant het royaal aangebrachte tape op de doos op iets andere wijze zal openen.. T materiaal zelf en de snelheid van leveren is daarentegen top!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Greet,
Bedankt voor je beoordeling van 3,5 sterren over onze diatomeeënaarde! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Ik begrijp precies wat je bedoelt maar wij moeten soms keuzes maken. Ik heb je bestelling persoonlijk ingepakt en er niet bij stil gestaan dat het emmertje handig voor je zou zijn. Ik heb daarom de kg in een zak gedaan zodat het in de doos paste. Met het emmertje was dat heel lastig en nog kwetsbaarder.
Wij dienen alles goed en hufterproof te verpakken omdat er wilt met de pakketten wordt omgegaan. Daar dit een pakket van 26 kg was moest ik er om die reden wel veel plakband omheen doen om het heel bij je aan te laten komen.
Ik ben erg blij met je kritische opbouwende beoordeling. Wij leren hier nog steeds elke dag van, en wij proberen het ook elke dag beter te doen. Helaas lukt dat niet altijd.
Nogmaals dank voor je beoordeling en vriendelijke groet François en het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
diatomeeënaarde 25 liter en 1 liter