Peter

PestiNext PROFESSIONELE Zilvervisjesval (Papiervisjesval):
Dit product werkt totaal niet en mag zeker niet professioneel genoemd worden. De traditionele kleefvallen zijn nog het beste.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Peter,
Bedankt voor je bericht en je feedback over de PestiNext professionele zilvervisjesval (papiervisjesval). Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met het product.
Ik wil graag benadrukken dat deze valletjes uitgebreid zijn getest en door veel professionals in onze branche worden gebruikt. Als professionele ongediertebestrijder gebruik ik ze zelf ook in de praktijk en de resultaten zijn goed. Het is dan ook lastig voor mij om te beoordelen wat er bij jou mis is gegaan.
Ik heb je hierover een e-mail gestuurd maar helaas geen reactie meer ontvangen. Het is moeilijk om je te helpen zonder verdere informatie van jouw kant. Zou je ons wat meer details kunnen geven over hoe je de vallen hebt ingezet? Misschien kunnen we met wat tips en trucs de effectiviteit vergroten.
Natuurlijk willen we graag dat je tevreden bent met je aankoop. Neem gerust contact met ons op, we staan klaar om je verder te helpen.
François
Budget Ongedierte Bestrijden

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
PestiNext PROFESSIONELE Zilvervisjesval (Papiervis...