Alex Van Zomeren

Heb jullie al een mail gestuurd over mijn bestelling !! Die vliegenzakken die jullie leveren zijn volgens mijn imitatie! Ze werken totaal niet waar ik ze ook neer hang !! Heb bij andere leverancier besteld en zat binnen 48 uur vol en bij jullie zakken nog niet 1 vliegen erin !!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Alex,
Dank je wel voor je feedback. Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak en de automatische reactie op je mail. Zoals aangegeven zijn we momenteel veel in het ziekenhuis vanwege de gezondheid van onze zoon, waardoor we helaas niet altijd direct kunnen reageren. Vandaar het verzoek om een WhatsApp-bericht te sturen, wat vaak sneller werkt.
Wat betreft de PestiNext® vliegenzakken, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We zien tussen de beoordelingen juist veel positieve ervaringen over dit product, maar we begrijpen dat het vervelend is als het bij jou niet naar wens werkt. We kunnen je verzekeren dat het geen imitatieproducten zijn. We willen graag samen met je bekijken wat er precies mis is gegaan en zoeken graag een oplossing voor je.
Nogmaals onze excuses voor de situatie, en we hopen dat je ons de kans wilt geven om het recht te zetten.
Hartelijk dank en vriendelijke groet,
het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Vliegenzakken