Sietske

Een paar maanden geleden heb ik bij dit bedrijf vallen besteld tegen tapijtkevers, die naar hun zeggen ook werken tegen zilvervisjes. Deze vallen (een plastic constructie met een beetje lijm en een hondenbrokje in het midden) werken voor geen meter. Ik heb hen hier vervolgens over gemaild, geen reactie. Ik heb hen gebeld, er werd opgenomen. Ze vonden het gek dat de vallen bij mij niet werkten, dat er toch echt wel goede reviews kwamen op hun tapijtkevervallen. Dat vond ik dan weer gek, want ik zag 0 reviews op hun website voor deze specifieke val. Maar goed, ik zou hen moeten mailen met foto's van de vallen, dan zouden ze uitzoeken wat er was. Mailen heb ik gedaan. Geen reactie. Ik heb een review achtergelaten op hun site, om andere klanten te behoeden voor een miskoop. Deze review is niet geplaatst. Vervolgens hebben ze ook nog eens het lef om mij in te schrijven voor hun nieuwsbrief, waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Doe met deze informatie wat je wil. Deze review zal hopelijk wel het daglicht zien.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Sietske,
Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de slechte communicatie en je vervelende ervaring met onze service. De afgelopen tijd was erg moeilijk voor mij en mijn gezin, aangezien mijn zoon ernstig ziek was en we veel tijd in het ziekenhuis doorbrachten. Hierdoor heb ik helaas bepaalde zaken niet goed afgehandeld, en daar bied ik mijn excuses voor aan.
Wat betreft de vallen: het zijn professionele producten die ik zelf, evenals mijn collega’s, dagelijks gebruik. Het spijt me echt dat ze bij jou niet goed hebben gewerkt. We willen dit graag goedmaken, want het laatste wat we willen is dat een klant ontevreden blijft. Zou je ons nog een kans willen geven om dit probleem op te lossen? Neem gerust contact op, zodat we kunnen bespreken hoe we dit voor je kunnen rechtzetten.
Wij publiceren uiteraard elke review, en ik hoop op een beetje begrip voor hoe het is gelopen. Nogmaals mijn excuses, en ik hoop dat we dit samen kunnen oplossen.
François
Budget Ongedierte Bestrijden

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tapijtkevervallen