Murat

HIER NIET KOPEN! Slechte service na aankoop!!! Ze verschuilen zich achter hun verkoopvoorwaarden wanneer er iets is. Deze moet je maar eens goed doorlezen voordat je daar iets koopt. Er is totaal geen empatisch vermogen richting de klant, zeer klant onvriendelijk. Ik heb er een zeer slecht gevoel aan overgehouden. Ik had tien kapotte keramische tegels die ik terug hebt gebracht. Ze wilden daar niks mee doen omdat ik geen foto had genomen toen ze uit de verpakking werden gehaald. DUS VOORDAT JE DE TEGEL UIT DE VERPAKKING HAALT MOET JE ZE CONTROLEREN. Ik heb voor bijna 5000,- euro aan tegels gekocht en ze doen onbeschoft wanneer je kapotte tegels terugbrengt. Dit is een typisch MASSA IS KASSA bedrijf. Als je service belangrijk vindt en je na aankoop ook goed behandeld wilt worden dan moet je HIER NIET KOPEN.

Reactie Buitenbart:

Goedemiddag Murat,
We hebben vooraf heldere afspraken gemaakt, zodat we geen enkele klant teleur hoeven te stellen.
Bedankt daarom dat je andere klanten ook attendeert op de verkoopvoorwaarden.
We verschuilen ons hier niet achter, we geven dit juist helder vooraf aan om gezeur te voorkomen.
Je geeft aan dat wij onbeschoft doen, maar je bent de eerste klant die het in meer dan 20 jaar bestaan van ons bedrijf heeft gepresteerd om een winkelverbod te krijgen vanwege extreem wangedrag.
Medewerkers onder druk zetten en schreeuwen, we zullen je bezoek niet gauw vergeten en hebben er ook een slecht gevoel aan over gehouden.
Als we het dan over goed behandelen van mensen hebben, wil ik je graag meegeven:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
Het team van Buitenbart IJsselmuiden

Score voor Buitenbart: 0.5/5